🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همیشه می مانم

(ثبت: 262944) مرداد 24, 1402 
همیشه می مانم

بنشین روبه روی من زیبا
بنشین زل بزن به چشمانم
زیر لب از خودت بخوان شعری
با ردیف “همیشه میمانم”
.
دست در دست من بده کم رو
دست در دست من که یار توام
از گناهش نترس عزیزدلم
در جهنم خودم کنار توام
.
غنچه کن باز وقت گفتن “شین”
دو لبت را که من خراب توام
زل بزن باز توی چشمانم
زل بزن مست شو… شراب توام
.
عشوه هایت چقدر بی مرزند
با نخ موت باز بازی کن
ارگ بم را ببین جلوی خودت
حال من را تو بازسازی کن

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    مرداد 24, 1402

    سلام و درود بر شما
    شعرتون خیلی مضمون های نابی داشت

  2. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 24, 1402

    احسنت
    بسیار زیبا سروده اید
    🌷🌷🌷❤️🌹🌹🌹

    • محمد رضا خوشرو

      مرداد 25, 1402

      دروده بر شما شاعر خوش اندیشه

      عزیز موفق باشید

      ❤️🌹

  3. مریم محبوب

    مرداد 25, 1402

    درود🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا