🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مرضیه تقی پور
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار مرضیه تقی پور

جاذبه ی چشم های ماه

مرضیه تقی پور 09 مرداد 1398

ماهم،

دست های دریایی ام را،

خوانش: 1211

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

دست کشیدی!

مرضیه تقی پور 24 تیر 1398

سال هاست می کشم؛

درد غربت ،در شهر آشنای چشم هایت…

سایر

خوانش: 655

سپاس: 7

تعداد نظر: 10