🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جاذبه ی چشم های ماه

(ثبت: 212739) مرداد 9, 1398 
جاذبه ی چشم های ماه

ماهم،
دست های دریایی ام را،
برای نوازش گونه های ماهگونت،
بالا آورده ام!
دریغ!
در آغوش ساحل ،
غرق می شوند
و می میرند!
باد،
موج سنگ صبور دل تنگ مرا،
به سینه ی صخره ها می زنند!
به تو نرسیدند،
حتی برای درک لمس یک جرعه نور!
دریغ مهتاب زیبای من،
میان جاذبه ی چشم ها تو،
با آبی دست هایم،
«یک زمین تا آسمان»
فاصله بود!😔

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. – نرسیدن – گاهی
    رسیدن است نرسیدن، رسیدن!

    پ…..

    … درود و آفرین شاعر نقره ای نگار…

  2. جواد مهدی پور

    مرداد 9, 1398

    سلام بانو تقی پور گرامی

    زیبا سرودید

    زند باشید به مهر
    💐💐💐

  3. ولی اله بایبوردی

    مرداد 9, 1398

    سلام و درود

    دریغ!
    در آغوش ساحل ،
    غرق می شوند

    دستمریزاد بانو

    تقدیمی :💐

    گر چه افتادی به روی آب بحر
    ماهِ من ، ای آسمانی جلوه رو

    با کدامین ؟ موجِ دستانم زنم
    شانه ای بر گیسوانت ای نکو

    گو مرا ای ماه زیبا رو ، دلم
    با تو دارم ، گفتنی ها گفتگو

    هر زمانی گر چه گاهی ،خود رها
    ساحلی چشم انتظارت مو به مو

    دوست دارم ، با تو بودن را ،دلا
    ماه من ای جلوه تاریکی هم او

    او به زیبایی که زیبا آفرین
    جام دل والی بکردش چون سبو

    ما سبویِ عشق را هر لحظه ای
    نوش ها سازیم ، با هم ، روبرو

    ولی اله بایبوردی

    09 / 05 / 1398

    🍃🌸🌸🌺🌸🌸🍃

  4. علی معصومی

    مرداد 9, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    🌿🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا