🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دست کشیدی!

(ثبت: 211887) تیر 24, 1398 
دست کشیدی!

سال هاست می کشم؛
درد غربت ،در شهر آشنای چشم هایت…
نفس،
در هوای نبودنت،
وزن صداقتم
در ترازوی انصاف!
بار سنگین خاطراتی تلخ بدوش!
سیگاری غلیظ،سکوت،دود!
یک فنجان قهوه تلخ را سر!
نقاشی چشمانی بی فروغ بر بوم سفید انسانیت !
ناز آمدن تو را ،
یک ریز و یک نفس…
کشیده ام و می کشم…
ولی تو تنها یک بار،
_فقط یکبار_
دست کشیدی
و رفتی…
🍂🍂🍂#مرضیه_تقی_پور
@marziyeh taghipour

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. سلام و درود

    نقاشی چشمانی بی فروغ بر بوم سفید انسانیت !

    دستمریزاد

    💐💐🌸💐💐

  2. مسیحا ناجی

    تیر 24, 1398

    سلام استاد بانو باز هم دستمریزاد کسی که میره و میره و پا در هوا نمیزاره دل کسی را …
    عالی بود واقع شعرتان

    اینجــا به دل سپردن من گیر داده اند

    مشتی اجل به بردن من گیر داده اند

    اینجا همیشه آب تکان می خورد از آب

    اما بـــه آب خوردن من گیـــــر داده اند

    مانند شمع در غم تو آب می شوم

    مردم به فرم مردن من گیر داده اند

    چشم انتظار دست تو اصلا نمی شوم

    وقتـــی به شال گردن من گیر داده اند

    در شهر،حس و حال برادر کشی پُر است

    گرگان بـــه جامـــه ی تن من گیـر داده اند

    دامن زدم به خون که بدست آورم تو را

    این دست ها به دامن من گیـر داده اند

  3. طارق خراسانی

    تیر 24, 1398

    سلام و درود

    خیر مقدم 🌺

    کسی که عشق نداند
    رفتنش را باید به شادی نشست

    از این پس از خوانندگان شعرهای زیبای تان خواهم بود.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  4. تیر 24, 1398

    … سلام بانو خرسندم
    که هستید و با قلم
    مستی می کنید…
    🌹

  5. فائزه ناظر

    تیر 24, 1398

    ناز آمدن تو را یک ریز و یک نفس کشیده ام و میکشم….

    سلام و درود یانوی جان خیلی زیبا بود
    خیر مقدم عرض میکنم حضورتون رو به شعر پاک🌺🌺

  6. مسیحا ناجی

    تیر 24, 1398

    مسئله ساده ای بودم زود حل کردی رفتی سراغ معمایی دیگر تو نابغه ای بانو

    • فائزه ناظر

      تیر 24, 1398

      من فعلا محو غوغای با شکوهی هستم که در سایت به پا شده 😊

  7. مسیحا ناجی

    تیر 24, 1398

    توفانی که لحظه ای دیگر خاموش میشود این رسم بزرگان است …. سیل به خاطر غرورش هرگز زیر پل نمیماند

  8. درود برشما

    🌿🌺🌺🌺🌿

  9. سلام
    خوشحالم ازدیدنتون
    عالیستسپاس از حضورتان🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا