🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معلم

(ثبت: 215470) مهر 8, 1398 

من یک معلمم
چون دانه های بکر برف
آب می شوم
تا خونی جاری شوم در رگبرگ های سرو های جوان
من یک معلمم
و با برگ های سروهای جوان که به سوی نور
زبانه می کشند
به آسمان می روم

نادر ابراهیمیان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بر شما
    قلمتان نویسا

  2. طارق خراسانی

    مهر 8, 1398

    سلام نادر جان

    خوشحالم دوباره به جمع پاک پیوستی
    دلتنگت بودم

    من هم یک معلمم
    ولی اگر می دانستم عاقبت معلمی ذلت و خواری و چه کنم چه کنم هاست محال بود معلم شوم
    امیدوارم خدا برای شما نازنین وادی شعز و ادب بسازد.
    الهی قدر معلمان دانسته شود نه با زبان بل با دادن حق مسلم شان غبار غم را از صورت ماه آنان پاک کنند.

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

    • سلام و درود
      فدای بابا طارق،
      بهترین معلم دنیا
      زنده باشید
      امید که هر چیز به جای خودش برگرد و مفهوم عدالت گسترده
      شما معلمان عشقید
      و در شأن شما هرچه شود کم است
      درود بر شما استادانم باد🙏🙏🙏

    • درود و سپاس استاد

  3. درود بر شما استاد ابراهیمیان عزیز
    به به! بسیار زیبا
    معلمی را به شکلی درخور به تصویر کشیدید
    زنده باشید معلم عزیز
    👏👏👏🙏🙏🙏💐

  4. سلام و درود بر شما بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا