🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محمد رسول اسعدی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار محمد رسول اسعدی

«دستان دبستان نرفته»

محمد رسول اسعدی 19 مهر 1398

تو را از نگاهت می توان شناخت

که انعکاس همه حسرت هاست

خوانش: 149

سپاس: 1

تو

محمد رسول اسعدی 16 مهر 1398

روزی که مرا نخستین دردها

آفریدند

سپید

خوانش: 194

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

حراج

محمد رسول اسعدی 15 مهر 1398

جهان جای کوچکی است

هنگامی که انسان در آرزو

خوانش: 288

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

در انتظار

محمد رسول اسعدی 12 مهر 1398

تو در کجای جهان نشسته ای ؟؟

که در انتهای تمام کوچه ها

سپید

خوانش: 917

سپاس: 0

تعداد نظر: 8