🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محمد رسول اسعدی

تو را از نگاهت می توان شناخت

که انعکاس همه حسرت هاست

خوانش: 149

سپاس: 1

روزی که مرا نخستین دردها

آفریدند

سپید

خوانش: 194

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

جهان جای کوچکی است

هنگامی که انسان در آرزو

خوانش: 288

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

تو در کجای جهان نشسته ای ؟؟

که در انتهای تمام کوچه ها

سپید

خوانش: 917

سپاس: 0

تعداد نظر: 8