🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در انتظار

(ثبت: 215693) مهر 12, 1398 
در انتظار

تو در کجای جهان نشسته ای ؟؟
که در انتهای تمام کوچه ها
راهی جز رسیدن به بن بست نیست
به من بگو چگونه تو را گم کرده اند
کوچه های بی نام دنیا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 12, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم
    💐🌺🌺🌺🌺👏

  2. خیر مقدم عزیزم…

  3. سلام و درود بر شما

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  4. سپیده طالبی

    مهر 12, 1398

    درود بر شما گرامی🌺

  5. جواد مهدی پور

    مهر 12, 1398

    درود بر شما

    زیبا سرودید

    بهره مند شدمم

    زنده باشید

    💐

  6. طارق خراسانی

    مهر 12, 1398

    سلام و درود

    به انجمن ادبی شعر پاک خوش، آمدید 🌹
    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا