🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حراج

(ثبت: 215872) مهر 15, 1398 
حراج

جهان جای کوچکی است
هنگامی که انسان در آرزو
کاخ های بزرگ
به آدمک مسخ شده ای
مبدل می شود
که در بزرگترین حراجی قرن
با زبانی بی تکلم
در هر روز هر سال
به تماشا گذاشته می شود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 15, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. عرض سلام و خیر مقدم خدمت شما شاعر زیبا نگار.
    لذت بردم و منتظر اشعار زیبایتان هستم

  3. سپیده طالبی

    مهر 15, 1398

    درود بر شما گرامی🌺

  4. طارق خراسانی

    مهر 15, 1398

    سلام

    چقدر تاثیر گذار
    مضمون عالی ست

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا