🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار ابوالحسن رضاپور کورنده

 

جوشيده از عشق دلم مثل آب،

شعر کوتاه

خوانش: 74

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

مرثیه های پدر

ياد تو هميشه در دلم مى ماند،

خوانش: 158

سپاس: 1

بسمه تعالی

کاش من بودم خدا

ترانه

خوانش: 186

سپاس: 0

 

به نام خدا

شعرنو-نیمایی

خوانش: 271

سپاس: 3

تعداد نظر: 3