🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آب و خواب

(ثبت: 261236) تیر 4, 1402 

 

جوشيده از عشق دلم مثل آب،
پاك شدم همچو طلا ناب ناب/
گشته ام اينجا نحيف و ضعيف،
از غم مهتاب نماندست تاب/
بهر ظهور جان به لب آمدم،
چشم ندارد ز شوق هيچ خواب/

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. درود
    💐🌿🍃

  2. سلام و درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا