🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سیدسلیمان حیدری

 

با خودت باید کمی تنها شوی

مثنوی

خوانش: 263

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

مصرع های داخل قوس از خواجه شیراز است

خوانش: 311

سپاس: 0

تعداد نظر: 3

 

عجب به دام تو افتاده ام چه خوش دامی است

خوانش: 441

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

غمَت چو تیر، برین قلب من اثر دارد.

خوانش: 273

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

 

افتاد نظر بر رخ آن یار درین شب.

خوانش: 217

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

ای برادر! ای یهودای وفا

غزل مثنوی

خوانش: 206

سپاس: 4

تعداد نظر: 7