🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شراب عشق

(ثبت: 224431) فروردین 8, 1399 

 

عجب به دام تو افتاده ام چه خوش دامی است
که صید دام تو گشتن نه از سرخامی است

دلا کنون که درین ره فتاده یِ خوش باش
که راهِ دیگر اگر هست راهِ بدنامی است

در ِ هزارحیله به یک قفل عشق ببند
که تا به منزل وصلش هزار ناکامی است

به فکر راحت جان و تنت مباش ای دل
که آنچه نیست درین ره رفاه و آرامی است

شراب عشق نگنجد درین پیاله یِ عقل
بیار جام دلت را که هر که را جامی است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 8, 1399

    درودتان
    دوست خوبم❤️
    زیبا می سرایید.
    کاش به نظراتی را که برایتان ارسال می شود، بدون پاسخ نگذارید 🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا