🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار حسن نبی
حسن نبی

یا شمس الشموس

حسن نبی 30 اردیبهشت 1403

السلام علیک یا شمس الشموس💓

از مَقدم سلطان همه کشور پُر نور است

غزل

خوانش: 53

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

حسن نبی

حسرت سال….

حسن نبی 05 اسفند 1402

حسرت سال…

سال در حسرت دیدار شما بود و نشد

غزل

خوانش: 123

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

حسن نبی

نداریم…

حسن نبی 07 مرداد 1402

نداریم….

مانند حسین (ع) مونس و غمخوار نداریم

خوانش: 263

سپاس: 5

تعداد نظر: 7

امیر امومنین حیدر…

روز عید آمد علی بر خلق سَرور می شود

خوانش: 238

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

حسن نبی

شرمنده ام..

حسن نبی 25 فروردین 1402

شرمنده ام….

یک نظر کردم به اعمالم، خودم شرمنده ام

خوانش: 121

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

حسن نبی

در سوگ پدر…

حسن نبی 23 فروردین 1402

در سوگ پدر…

در سوگ پدر کلّ زمین ناله کنان است

غزل

خوانش: 140

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

حسن نبی

رمضان کریم

حسن نبی 09 فروردین 1402

رمضان کریم…

روح آدم در سحرگاهان مصفّا می شود

غزل

خوانش: 251

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

الهمّ عجّل لوَلیکَ الفرج

تو که نور جانِ هستی، به زمین و کهکشانی

غزل

خوانش: 159

سپاس: 5

تعداد نظر: 12

وقتی پدر نیست…

حالی برای شرح حالی مختصر نیست

غزل

خوانش: 231

سپاس: 6

تعداد نظر: 12

نگین کویر

نگینی ، در کویری شد پدیدار…

خوانش: 129

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

بهشت دنیا

من بهشتم را همین جا توی دنیا دیده ام

غزل

خوانش: 169

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

حسن نبی

#اربعین

حسن نبی 25 شهریور 1401

#اربعین

در چهل منزل چهل شب زینب از دلبر جدا

غزل

خوانش: 215

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

حسن نبی

سلطان ادب

حسن نبی 16 مرداد 1401

نذر سلطان ادب قمر بنی هاشم

گویا ستون از خیمه گاه ناخدا رفت

غزل

خوانش: 347

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

حسن نبی

آورده ام…

حسن نبی 13 مرداد 1401

نذر شش ماهه ی اباعبدالله

آورده ام…

غزل

خوانش: 142

سپاس: 2

ماه محرّم شده است…

غم به دل خیمه زده ، ماه محرّم شده است

غزل

خوانش: 163

سپاس: 4

السّلامُ عَلیکَ یا شَمسَ الشُموس

جانم فدای تربتِ سلطانِ مشهد است

غزل

خوانش: 1521

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

ثبت به سر لوحِ جراید شده…

خوانش: 242

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

ای که از دیده نهانی ، تو عزیز دل و جانی

غزل

خوانش: 205

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

حسن نبی

در سوگ پدر…

حسن نبی 03 اردیبهشت 1401

در سوگ پدر…

در سوگ پدر کلّ زمین ناله کنان است

غزل

خوانش: 361

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

حسن نبی

روز دهم

حسن نبی 23 فروردین 1401

السلام علیک یا ابا عبدالله

تشنگی روز دهم ، لذّت دیگر دارد

چهارپاره

خوانش: 194

سپاس: 2