🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسرت سال….

(ثبت: 267968) اسفند 5, 1402 

حسرت سال…

سال در حسرت دیدار شما بود و نشد
گفتگو با دلِ غمخوار شما بود و نشد

درد ما را همه درمان رخ زیبای شماست
عالمی یکسره بیمار شما بود و نشد

شیعه هرگوشه ی عالم شده مظلوم وملول
چشم او بر گُلِ رخسار شما بود و نشد

موی من گشته سپید از غم هجران شما
همه جا در پیِ آثار شما بود و نشد

خاک عالم همه بر فرقِ مریدانِ چو من
با گُنه طالبِ اخبارِ شما بود و نشد

من کجا، مدح شما ، می شود این قصّه مگر
قصّه ام دور زِ رفتار شما بود و نشد

مست دنیا شده ایم از دَمُ دل در پیِ یار
غافل از دیده ی بیدار شما بود و نشد

مثل(تنها) همه جا منتظرانت به اُمید
منتظر نه ، همه سربارِ شما بود و نشد

با امیدی که شود ظلمت عالم همه نور
گرچه دل غافل از اسرار شما بود و نشد

✍حسن نبی جندقی(تنها)

 

 

 

نظرها
  1. مهدی محمدی

    اسفند 5, 1402

    سلام و عرض ادب شاعر گرانقدر

    شعری زیبا خواندم از قلمتان تابنده باشید به مهر 🌺

    • حسن نبی

      اسفند 6, 1402

      سلام و عرض ارادت
      ممنونم از نظر لطفتون
      عید بر شما مبارک🌹

  2. صفا یغمایی

    اسفند 5, 1402

    سلام آقای نبی
    دستمریزادوخسته نباشید.
    فقط دربیت دوم مصراع اول ضمیرتغییر کرده است لطفا اصلاح بفرمائید.
    موفق باشید.🌺🌺🌺

    • حسن نبی

      اسفند 6, 1402

      سلام استاد یغمایی بزرگوار
      ممنون از حسن توجه شما و تذکر به جا تون
      به روی چشم اصلاح شد🙏🏼🌹🌹

  3. برهان جاوید

    فروردین 22, 1403

    درود بر شما
    زیباست و ارزشمند
    پاینده و پیروز باشید
    🌺🌺🌷👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا