🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آب در هاون بکوبی تا به کی

(ثبت: 220312) دی 16, 1398 

 

خسته لا از زندگانی های دهر
سخت ایامی اگر باشد چو زهر

آب در هاون بکوبی تا به کی
ای رها از خاک دور از حومه شهر

ولی اله بایبوردی

15 / 08 /1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا