🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دین خود را تحت فرمانی ادا

(ثبت: 252415) آبان 3, 1401 
دین خود را تحت فرمانی ادا

 

آن زمان آزار دیدم از شما
دین خود را تحت فرمانی ادا

حکم را ابلاغ ما بین امتی
رهنما خلقی به جانب ربّنا

 

ولی اله بایبوردی

01 / 08 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 3, 1401

    درود بر شما جناب استاد بایبوردی عزیز

    آن زمان آزار دیدم از شما
    دین خود را تحت فرمانی ادا

    حکم را ابلاغ ما بین امتی
    رهنما خلقی به جانب ربّنا

    زنده باشید به مهر

    درود هااا

    💐🙏💐🙏💐

    • سلام

      جناب استاد مهدی پور ارجمند

      ممنون از مهر حضورتان

      سپاس از زاویه دیدتان

      🌺🌺🌸🌺🌺

  2. مسعود مدهوش

    آبان 3, 1401

    درود و صد درود استاد بایبوردی ارجمند🌹🌹

    کوتاهی به زیبایی و بلندی مفهوم خواندم و لذت بردم🌿🌿🍃

    • سلام

      ممنون از همراهی تان

      در پناه حق

      مانا باشید .

      💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا