🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر کسانی شاعرا فخری منال

(ثبت: 268703) فروردین 10, 1403 
بر کسانی شاعرا فخری منال

 

مصلحت اندیش گشته بی خیال
با چه رسوایی دهد شرحی به حال

حال را یادی کند دور از قیاس
دی فراموشی کند یکسر حلال

با حرامی خور کند سرکیسه ای
پول خلقی جا به جا با انتقال

دور از مدرک به آسانی دلا
گر بخدمت خلق دارد اختلاس

ظاهرآرا در لباسی میش گرگ
خلق را سرکیسه با وزری وبال

دست پنهان فردهایی اجتماع
زیر پا له مردمی را در زوال

با حیل کاری چنانی پهن دام
فکر را مختل نگوید هیچ قال

می کند فکری به فرداهای دور
دور قانون را بری از اعتدال

اعترافی هر حرامی شد حلال
بر کسانی شاعرا فخری منال

ولی اله بایبوردی

08 / 01 / 1403

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    فروردین 18, 1403

    درود جناب بایبوردی
    با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

  2. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 3, 1403

    سلام استاد ارجمند
    با تشکر از همراهی تان 💐
    🌸🌷🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا