🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آب می خواست…

(ثبت: 241184) مرداد 24, 1400 

 

بوسه هایی به مشک او زده بود/
آب می خواست نذر او بشود/
ساقی از دست… نه! خدا نکند!/
رفت تا ساقی و سبو بشود/
مشک/
چشمه سارِ اشک/
شدَه ست.//

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. کبری محمدی

    مرداد 24, 1400

    🌿سلام بر تندیس وفا و معرفت آقا ابوالفضل🌿

    سلام
    زیبا سروده اید
    قلم تان سبز
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 25, 1400

    سلام و درود و سپاس تان
    🌿🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا