🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آب

(ثبت: 208197) اسفند 14, 1397 

 

صدایش زدم!
به نام ناهید
به نام آب
به نام کفن پوشیده دختر دریاچه
که زنده به گور می شود.

صدایش زدم!
به نام استغاثه ی مردانی
که دیگر قایقی نمی رانند.

صدایش زدم!
اما دریغ…
که اجابت نمی کرد

و سخت بیزار بود

از آدمی
و از نیایشِ مردمی
که خود،
کافران آب و زمین و خورشیدند.

 

* خون، راه، عشق ( فریبا نوری، 1393)

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. اکبر رشنو

    اسفند 14, 1397

    سلام
    و
    درودها

    بر شما

    عالی و روان و ا رزنده
    و
    تحسین بر انگیز
    کلک زر نگارتان همیشه بر دوام
    و🌺🍃🌺🍃🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا