🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرامش

(ثبت: 6408) مرداد 17, 1397 
آرامش

لابه لای شعر هایم 
همه دنبال تو می گردند
نمی دانند 
من تو را در
 آرامشم گم کرده ام

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):