🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزو کم کن به زیبایی نگاه

(ثبت: 222550) اردیبهشت 8, 1399 
آرزو کم کن به زیبایی نگاه

 

از هوس بازاریان گردی رها
کی رها از دام عشقی ،عاقلا

دوره را بینم به عشقی آزمون
گر کذایی عشق ، عشقی برملا

می کند کاری بلایی آشکار
لا رها از عشق هایی گر بلا

آرزو کم کن به زیبایی ،نگاه
با حیا عشقی گزینی با خدا

از ریا عشقی رهایی آن زمان
ظاهری باطن به یکرنگی نما

دل سپاری بر کسی چشم انتظار
همچو والی ، لحظه بینی ،یار را

ولی اله بایبوردی

27 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا