🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزو

(ثبت: 221692) بهمن 8, 1398 

 

با هزار آرزو
آمدی قلبم را باز کردی
دلنوشته هایم گواهی می دهد
بی تو پوچم از آرزو

منوچهر فتیان پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا