🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزو

(ثبت: 5982) اردیبهشت 22, 1397 

آرزو

دلم می خواست امشب، آرزویی بر می آوردی

دلم را اندکی کم تر، کمی کم تر می آزردی!

کمی دست محبت می کشیدی بر سرم امشب

فقط قدری تظاهر کن، یقین دارم نمی مردی!

چه می شد پاسخم را از همان اول نمی دادی؟

دلی بی چاره را، با دلبری هایت، نمی بردی!

یقین دارم که تقدیر شما دل بردن از من بود

قضا را، در عجب هستم، چرا آن را پس آوردی؟!

اگر آن روز، در آن راه، آن یک جمله را گفتی…؛

که”می خواهی مرا”حرف خودت را پس چرا خوردی؟!

چرا آواره ی صحرا و کوه و جنگلم کردی؟!

چه پیش آمد که بعد این غنچه را نشکفته پژمردی؟!

بیا، تکرار خوب روز های رفته را، بشمار

بلا هایی که از اول، سر این خسته، آوردی!

۹۷/۰۲/۲۲ بداهه مرتکب شدم

#رضا_زمانیان_قوژدی خلو دخو

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهدی صادقی مود

    اردیبهشت 23, 1397

    درودتان جناب زمانیان قشنگ بود آفرین

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 23, 1397

      سلام استاد صادقی بزرگوار.

      متشکرم که کارهای ناقابلم رآ در خور ابراز لطف می دانید.

      مانا باشید تا همیشه

  2. اله یار خادمیان

    اردیبهشت 24, 1397

    سلام و درود  موفق و موید و منصور باشی نوشیدم از زلال اندیشه ی شما  احسنت

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 24, 1397

      سلام استاد خادمیان گرانمهر

      بسی محبت کردید و شاگرد نوازی.درودتان باد.

      مانا باشید

  3. موسی عباسی مقدم

    اردیبهشت 25, 1397

    درود بر زمانیان عزیز زیبا بود بزرگوار

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 25, 1397

      سلام استاد عباسی مقدم بزرگوار.

      زیبا می بینید.

      مانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا