🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آزادگی

(ثبت: 232516) مهر 23, 1399 

 

مرگ
انتخاب پرنده بود
در هجوم قفسها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 23, 1399

    در هجوم قفس ها مرگ انتخابی است آیا ؟

    شعر قابل تاملی ست

    درود بر شما جناب ظهوری آرام عزیز

    💐🙏💐

  2. رسول رشیدی راد

    مهر 23, 1399

    🌹💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا