🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آزادی

(ثبت: 13887) بهمن 16, 1397 

بگذار بگویند
انان که بی خبرند
بگذار فریاد کنند
آزادی،ازان هر ابله نیست
تیشه‌بر بیشه خود میزنند
اواز،ترانه‌هر شیاد نیست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا