🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آزاد سازی خرمشهر …

(ثبت: 4115) خرداد 3, 1396 

       « به نام خدا »

این طَمَع بر کام دشمن زهر شد

جان فشانی گفتگوی دهر شد

« شهر ما را لطف حق آزاد کرد »

گرچه خرمشهر خونین شهر شد.

     « مهران اسدپور »

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. خرداد 3, 1396

    درود بر شما

    زنده باشین

    • مهران اسدپور

      خرداد 4, 1396

      درودها سرکار خانم محمد زاده …

      سپاس از حسن توجه شما …

      تندرست باشید.

  2. منصور شاهنگیان

    خرداد 4, 1396

    احسنت و هزاران آفرین …

    همانطوریکه بارها گفته ام :

    قریحه و نبوغ  شما بی نهایت است مهران عزیز …  درست مثل محبت ، شخصیت و مردانگی ات …

    • مهران اسدپور

      خرداد 4, 1396

      درودها بر سرور بزرگوارم جناب شاهنگیان عزیز ؛

      از بنده نوازی و حضور ارزشمندتان بی نهایت سپاسگزارم …

      هرگز فراموش نخواهم کرد که ؛ حقیر ، زمانی شاگرد کوچک مکتب شما بوده و هستم و چند سالی به لطف الهی از مصاحبت و فیض حضورتان بهره جستم …

      یاد باد آن روزگاران، یاد باد …

      امیدوارم بتوانم شایسته ذره ای از الطاف بیکران و مداوم حضرتعالی و دیگر دوستان ادیب و فرهیخته باشم …

      در اولین فرصت و بزودی برای تجدید دیدار و عرض ارادت شرفیاب خواهم شد…

      پاینده و سراینده باشید به مدد الهی …

  3. مهدی رفوگر

    خرداد 5, 1396

    سلام … درود بر شما … آثار زیبایی از شما خوانده ام

    • مهران اسدپور

      خرداد 5, 1396

      درودها جناب رفوگر گرانمهر …

      سپاس از همراهی و فیض حضورتان …

  4. جواد مهدی پور

    خرداد 5, 1396

    درود بر جناب اسدپور گرامی

    زیبا سرودید

    لذت می برم از اشعارتان

    • مهران اسدپور

      خرداد 5, 1396

      درود و سپاس جناب مهدی پور ارجمند

      تندرست باشید…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا