🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آستان بقیع

(ثبت: 269195) فروردین 29, 1403 
آستان بقیع

بسم رب الشهادة و النور
آستان بقیع
عرض ادب به ساحت ائمه بقیع (علیهم السلام)

سلامم به خاک جنان بقیع
بهار خوش و بی خزان بقیع

شرف یافته خاک این بقعه از
امامان جنت مکان بقیع

بلند اختران خاک بوسی کنند
چو آیند بر آسمان بقیع

اگر چه به ظاهر به خبث عدو
خراب است اینک نشان بقیع

ببین در دل و جان اهل ولا
تو آبادی بوستان بقیع

چه رسوا است شیطان در این روزگار
به حق عیان و نهان بقیع

خوش آن دم که پر می کشد مرغ روح
سوی رفعت آشیان بقیع

بشو ز اشک توفانی ام ای صبا
غبار از رخ بوستان بقیع

الهی به رایات صاحب زمان (روحی له الفداء)
رسان نصرت دوستان بقیع

زند لاله ها سر به اندک زمان
به آبادی گلستان بقیع

زیارت بخوان مهدی و قصد کن
سوی روضه جاودان بقیع

غبار دستگاه حسینی
#مهدی_رستگاری
بیستم مرداد سال یکهزار و چهارصد و نود و چهار خورشیدی
بیست و پنجم شوال 1436 هجری قمری

دفتر شعر شیدایی

۵۷۲

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 29, 1403

    سلام

    معصومانی که مظلومیت آنان را بقیع فریاد می زند
    درودتان
    در پناه خدا 🌹

    • مهدی رستگاری

      فروردین 30, 1403

      درود و مهر استاد گرامی. هشتم شوال سالروز یورش دوم ناصبیان به قبرستان بقیع و تخریب آن در حدود یکصد سال پیش است و جای دارد که آن را به یاد داشته باشیم 🌷

  2. صفا یغمایی

    فروردین 29, 1403

    درودودستمریزاد
    آجرک الله
    واحسنتم.
    🌺🌺🌺

    • مهدی رستگاری

      فروردین 30, 1403

      درود و سپاس جناب یغمایی از عنایت شما برادر بزرگوار🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا