🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آشفته بازار

(ثبت: 14710) اسفند 1, 1397 
آشفته بازار

زندگي راهروي بي انتهاي خستگي هاست …
زندگي مرزميان ماندن ورفتن…
زندگي سرشار ازوابستگي هاست
زندگي آشفته بازاری درعمق نگاه کودکی تنهاست
کودکی با یک بغل اسپند…کودکی با وزنه ای هم وزن ماتم هاست….
زندگي هجم عظيم غصه هاي يک زن تنها ترازتنهاست
زندگی رویای آدمهاست
زندگي ابری،،،،گاه بارانی ست
زندگی آرام،،،گاه طوفانی ست
زندگي تزوير زندگي تقدير
گاه شادابی،،،گاه هم دلگیر
زندگی مانند یک تقويم روميزي ست …زندگی تکرار یک فردای دیروزی ست
زندگي ساکت زندگي خاموش
زندگي پرشور زندگي پرجوش
زندگي گاهي شبيه تکه نانی می شود حاصل ،،،،
گرچه خالی لیک مي نشيند بر دل
گاه دارایی ولی سرشار از اندوه
گاه ناداری ولی لبریز از شادی
گاه تنهایی ولی در اوج آرامش
گاه در جمعی ولی مملو ز فریادی
زندگی هر دم مثال اَخذ تصمیم است
زندگی گاهی خرابی ،،گاه ترمیم است
زندگی خواهم نمود،،خواه آسان …خواه دشوار
زندگی خواهم نمود ….خواه کم یا اینکه بسیار
زندگی خواهم نمود ….گاهی به خواب و گاه بیدار
زندگی خواهم نمود …گاهی به مستی ..گاه هوشیار
با تمام خستگی ها زندگی خواهم نمود با شوق دلدار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی احمدی

    اسفند 2, 1397

    بیکرانه درودهای خالصانه مهربانو ناظر پاک سرشت احسنت🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا