🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آشیانه درد

(ثبت: 795) بهمن 24, 1394 
آشیانه درد

پرنده عشق که نباشد
دل می شود آشیانه درد
بیا رهگذر خویش باش از من بگذر 
که بیم “من”
“تو” را جدا می کند از”ما”
***

پی نوشت :
فردا  را امید زنده نگه می دارد
و من را عشق تو