🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آغوش خیال

(ثبت: 2336) شهریور 8, 1395 

بی نگاهت 

چشمهایم همه “پاییز”

پر از بارانم،

سهمم از تو

همه فریاد “سکوت”،

خواب هایی که

پرید از سر چشم.

“بی تو” لبریز تر از “مثنوی بارانم”،

برگهای نفسم خشکیده

بی حس شده ام از “درد”.

باز “آغوش خیالم” باز است

بالشم پر شده از 

خواب تو حالا

اما

چشمهایم

پا به پای لنگ این ثانیه ها

بیدار است.

کاش تکه های 

دل دلتنگ مرا

چشم تو پیدا می کرد…

ماهک- 95/6/7