🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آفتاب بی شب…

(ثبت: 225218) فروردین 24, 1399 
آفتاب بی شب…

 

در آن روز بی مهتاب
نه نگاهم کردی
نه صدایم….
م. مهتاب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 24, 1399

    بی اعتنا عابر از راه
    سلام و درود
    دستمریزاد

    تقدیمی :

    🌸🌷🌸

    ندا از دور آمد ، سمت مایی
    شنیدم فهم شد هویی و هایی

    چه حادث شد خدایا در جهانی
    جهان بی ماه ، مهری رو نمایی

    ولی اله بایبوردی

    24 / 01 / 1399

    🌸🌸🌸🌹🌸🌸🌸

  2. مينا امينی

    فروردین 24, 1399

    درودها مهربانم
    تلخ تلخ تلخ
    کوتاه پر از حرف
    قلمت همواره سبز و نویسا
    مانا باشی به مهر جانم❤️❤️❤️🌸🌸🌸

  3. علی معصومی

    فروردین 24, 1399

    سلام و درود
    ☆☆☆☆
    🌺🌸🌺🌺

  4. مینا یارعلی زاده

    فروردین 24, 1399

    سلام و مهر
    نگاه مهربونتون بی غم
    مهتاب بانوی عزیزم
    🙏🙏🙏
    🌺🌺🌺

  5. محمدعلی رضاپور

    فروردین 24, 1399

    سلام و درود
    دعوت اید به پنجمین کارگاه همیاری سایت:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا