🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آقا، آقا ، سلام، آقایم

(ثبت: 226078) اردیبهشت 13, 1399 

 

السلام علیک یا آقا و مولایم یا حجت بن الحسن (عج) ادرکنی

آقا، آقا ، سلام، آقایم

از پنجره حجم کوچه می پایم

تا اینکه کنی طلوع در کوچه

سر، بر دیوار خانه می سایم

کی می آیی کنی پر از چشمت

ای مست! به شوق، جام مینایم

هر جمعه که می شود پریشانیست

سهم دلک پر از تمنایم

هر جمعه که می شود پر از عشقم

هر جمعه پر از شراب و شیدایم

هر جمعه جنون نشسته در جانم

هر جمعه شهید عشق لیلایم

هر جمعه دلم، دلیل راه من

هر جمعه ذلیل عشقت آقایم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا