🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آقای ظریف

(ثبت: 191) آبان 15, 1394 

تحریم چهل ساله به تدبیر تو مرد
کیک هسته ای برای ما گشته است ترد
اینها همگی کنار ، آقای ظریف
آن مهره ی مارت دل اشتون را برد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام
    شعر طنزتان زيبا بود
    درودتان باد

  2. نگار حسن زاده

    آبان 16, 1394

    سلام برادر خوبم

    مثل همیشه بسیار زیبا بود

    کم کم دارید استاد رباعی می شید

  3. علی اصغر اقتداری

    آبان 16, 1394

    درود بر شما

  4. سمانه تیموریان

    آبان 17, 1394

    سلام

    بسیارعالیست

    قلمتون سبز در پناه حق 

  5. سوگندصفا

    آبان 17, 1394

    سلام و درود..

    چه کردید………..

    خوش به حااال آقای ظریف…..

    موفق باشین…

  6. مسعود جعفری فرد

    آبان 20, 1394

    سلام داداش دانیال غیر نبی خوبی شما

    شعر با مضمون و عالی حتی از قبل هم بهتر

    امیدوارم همیشه بنویسی

    یاعلی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا