🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امان از این فضاهای مجازی

(ثبت: 2852) آذر 2, 1395 

تلگرام اومد و هوش از سرم رفت

کتاب و درس و حتی دفترم رفت

ریاضی و علوم و هنرم رفت

نشستم روز و شب پای مجازی

امان از این فضاهای مجازی

****************

توییتر اومد و تر زد به ترمم

شدم پیش رفیقا مثل شلغم

فقط توی مجازی بودم آدم

نشد حل این معمای مجازی

امان از این فضاهای مجازی

****************

امان از واتس آپ و ویچت و لاین

امان از فیسبوک نسخه ی ناین

امان از ماجرای آن و آفلاین

گرفتارم به سرمای مجازی

امان از این فضاهای مجازی

*****************

اگه کل مجازی پر ضرر شد

یه جایی موجب رشد بشر شد

فتا اومد مجازی بی خطر شد

رجب بوده ملیکای مجازی

امان از این فضاهای مجازی

******************

رفاقت تو مجازی بی دوامه

گروه چت همون بازار شامه

“ندونم دل که و دلبر کدامه”

هزارون چهره اعضای مجازی

امان از این فضاهای مجازی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا