🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای وای مادرم

(ثبت: 3870) فروردین 28, 1396 

دیریست میان عقل و دل درگیرم

من حال سپاه کفر را می گیرم

هروقت که استخاره کردم آمد:

پای حرم مادر خود می میرم

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    فروردین 28, 1396

    درود بر شما

    هر وقت که استخاره کردم آمد

    به خاطر رعایت وزن بهتر است به صورت بالا تغییر کند

    • دانیال حبیبی

      فروردین 28, 1396

      سلام آقای حکیم

      حق با شماست و ایراد از حافظه ی یادآوری من بود

      در پناه خدا

  2. طارق خراسانی

    فروردین 28, 1396

    سلام دانیال عزیز

    دلتنگت بودم

    مانند همیشه عاااالی ست

    در پناه خدا

    • دانیال حبیبی

      فروردین 28, 1396

      سلام باباطارق

      منم دلم تنگ شده بود واقعا

      براتون میگم که چی شد..در پناه خدا شاد و سلامت باشین

  3. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 29, 1396

    درود بر شما زیبا سروده اید.

    • دانیال حبیبی

      فروردین 29, 1396

      سلام و درود به شما

      بینهایت سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا