🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بقیع

(ثبت: 352) آذر 23, 1394 

روزی که بقیع غرق نوازش باشد
شیعه گرد صحن آن به گردش باشد
چون امام عصر افتتاحش بکند
فرش قرمزش ز خون داعش باشد

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 24, 1394

    سلام دانیال عزیزم

    ان شاءالله

    به فضل و رحمت الهی چنین خواهد شد…

    در پناه خدا…………………………………………………………………………..

  2. جابر ترمک

    آذر 24, 1394

    درود و عرض ادب 

  3. زهره خسروی

    آذر 24, 1394

    سلام

    آفررررین

  4. عسل رادمنش

    آذر 25, 1394

    سلام

    بسیار زیباست

  5. نگار حسن زاده

    آذر 25, 1394

    سلام برادر خوبم

    احسنت

    مرحبا

    آفرین

    بسیار عالی بود

    همیشه موفق ترین باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا