🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آن زمان شیطان تسلّط بر کسان

(ثبت: 251987) مهر 19, 1401 
آن زمان شیطان تسلّط بر کسان

 

بین عامی خشم گردد گر عیان
آن زمان شیطان تسلّط بر کسان

کظم غیظی کرد باید ای رها
تا رها از اهرمن وسواس جان

 

ولی اله بایبوردی

17 / 07 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    مهر 19, 1401

    درودتان استاد گرانقدر🌹🌷👍🌸
    کوتاهی پر معناو دلنشین،قلمتان پایا
    🌹🌷🌹🍃🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا