🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آهنگ وجود

(ثبت: 250872) شهریور 16, 1401 

 

بشکن اما سنگ نشو
در ردیف زندگی
قافیه ی تنگ نشو
همیشه کنج تنهایی
با خودت مهربان باش
گنج نامه های روی گونه را
دانه دانه تسبیح کن
دست در دست عشق بگذار
بیا مینای دردآلود!
برای رنجی که
در قفس سینه
چنگ می زند
ترانه ای بخوانیم
غم رفتنی ست
و این سرود
ماندگار خواهد بود

 

#مینا_یارعلیزاده
تاریخ سرایش:۱۳۹۸
بازبینی۱۳شهریور۱۴۰۱

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    شهریور 16, 1401

    سلام
    بله غم ها رفتنی هستند
    زنده باشید

    • طارق خراسانی

      شهریور 17, 1401

      سلام مینای عزیزم
      دختر شاعرم

      عالی ست

      الهی همیشه شاد باشی 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

      • مینا یارعلی زاده

        شهریور 17, 1401

        درود و مهر و ارادت باباطارق عزیزم
        عالی نگاه و حضور ارزشمند شماست
        زنده باشید پدر دوستداشتنی پاکم
        برقرار و پایدار باشید در پناه حق🙏🙏🙏

    • مینا یارعلی زاده

      شهریور 17, 1401

      درود و سپاس از لطف حضورتان جناب آزاد گرانمهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا