🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آهو

(ثبت: 211987) تیر 26, 1398 

دنبال تو می گردم و پیدایت نیست
گم رفتی و هیچ،جای پاهایت نیست

آهوی قشنگ و نازنینم برگرد
چشمی به قشنگی او چشمایت نیست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    تیر 26, 1398

    درود بر شما جناب امیر حسینی غزیز💐💐💐💐💐

    • الیاس امیرحسنی

      تیر 26, 1398

      سلام و سپاس از شما جناب مهدی پور عزیز💐🌿💐🌿💐❤️🌹🌷🌺

    • طارق خراسانی

      تیر 26, 1398

      سلام و درود

      چقدر راحت حرف دلت را زده ای

      در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  2. تیر 26, 1398

    … نیست
    بود اگر، سفرم
    به
    آخر می رسید!

    … درود
    خیلی خوب است ممنون…

    • الیاس امیرحسنی

      تیر 26, 1398

      سلام جناب ترکمان
      ممنون از لطف شما
      ولی به اشعار پرطراوت و زیبای شما نمی رسد 💐🌿💐🌿❤️🌹🍃🌿💐❤️

      • تیر 26, 1398

        نفرمایید
        هر حسی طعم خاص خود را دارد…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا