🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خانم

(ثبت: 266743) دی 15, 1402 

 

چه قدر ناز می رود خانم
به کجا باز می رود خانم
چه لباسی دوباره پوشیده
به صد اعجاز می رود خانم
قَمَری بادوصد نور و سرور
به دلش راز می رود خانم
بروم تا نمایم عرض ادب
به دف و ساز می رود خانم
چو بگویم به او سلام علیک
فشرد گاز می رود خانم
ببرم سوی او نماز ونیاز
کَتِف انداز می رود خانم
بکنم التماس ولابه نرو
بر شهناز می رود خانم
الیاسا چه شانس واقبالی
نکن ابراز می رود خانم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا