🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برف آمد

(ثبت: 267528) بهمن 15, 1402 

 

فریاد بزن فریاد برف آمد و برف آمد
آمد ز خدا امداد برف آمد و برف آمد
برفی چه شگرف آمد آرامش صرف آمد
مردم همگی دلشاد برف آمد و برف آمد

اتمسفر سرد آمد برف آمد و برف آمد
سرما به نبرد آمد برف آمد و برف آمد
مغرب به شنگرف است گردون به حرف آمد
آزمون گر مرد آمد بر ف آمد و برف آمد

تن پوش دماوندی برف آمد و برف آمد
بر قامت الوند ی برف آمد و برف آمد
رقصان شو و شادی کن برف آمد و ژرف آمد
الطاف خداوندی برف آمد و برف آمد

هر جا نظر اندازی برف آمد و برف آمد
رو بر سر سُر بازی برف آمد و برف آمد
بر همدگر اندازید با برف سراسازید
گویم به شما رازی برف آمد و برف آمد

شادی کن و شادی کن برف آمد و برف آمد
تصمیم ارادی کن برف آمد و برف آمد
با برف نماشادی این باعث آبادی
پرواز به بادی کن برف آمد و برف آمد

شد پاره لحاف آبی برف آمد و برف آمد
پنبه تشک خوابی برف آمد و برف آمد
به به چه هوا پاکی برف آمد و برف آمد
پارو بخورد تابی برف آمد و برف آمد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 15, 1402

    سلام و‌درود

    آفرین بر این ذوق و‌ قلم زرنگار

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏👏👏🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا