🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می روی

(ثبت: 268707) فروردین 10, 1403 

 

تا که می بینی که هستم می روی
یا که جایی تا نشستم می روی
از چه رو آنلاین گردم دم به دم
تا که فیلتر را شکستم می روی
طبع من تا می کند آغاز شعر
چون قلم گیرم به دستم می روی
از غمت می می خورم در میکده
با تاسف چون که مستم می روی
عهد ما با او نمی گیرد قرار
صبر کن عهدی  نبستم می روی
من برای خاطر  آن ماه رو
دست خود از هر که شستم می روی؟
غم مخور الیاس دنیا کجرو است
تا که  از دیوار جستم می روی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا