🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یلدا

(ثبت: 266392) آذر 29, 1402 

 

یلدا شب آغاز زمستان آمد
نوبت به تمام می پرستان آمد
ای قوم به جان آمده از جور فلک
شبهای سماع جمله مستان آمد
نقل شب عاشقان بریز ای ساقی
پرکن قدحم نور شبستان آمد
فرزند به دیدار پدر نایل شد
دیوان به کف حافظ به دبستان آمد
مادر به تفال صفحه ای را بگشود
غم رفت و گل وسبزه به بستان آمد
دانه شد انار ولب یارم قرمز
به به چه صدایی زگلستان آمد
خاقانی و سعدی ونظامی الیاس
شهنامه بغل رستم دستان آمد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 29, 1402

    سلام الیاس عزیر

    یلدا مبارک

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

    • الیاس امیرحسنی

      آذر 29, 1402

      درود برشما استاد عزیز وبزرگوار
      یلدایتان مبارک
      از لطف شما سپاسگزارم🌺🌺🌺🌸🌸🌸💐💐💐💐🌿🌿🍃🍃🙏🙏

  2. مهدی سیدحسینی

    آذر 30, 1402

    درود بر شما
    یلداتون مبارک 🌹🌹

    • الیاس امیرحسنی

      آذر 30, 1402

      درود برشما استاد سیدحسینی
      از مهر حضورتان سپاسگزارم
      یلدایتان مبارک
      شاد وسلامت باشید در پناه حق🌺🌺🌸🌸🙏🙏🙏💐💐❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا