🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آه می بافم

(ثبت: 240540) تیر 21, 1400 

 

نشسته ام … ز فراقت ، آه می بافم
به فصل سرد خیالت ، کلاه می بافم

کلاف گمشده ام در تب خیالی گنگ
ببین به شال سپیدت ، سیاه می بافم !

شبم به صبح نگاهت ، ستاره می چیند
پلی به قصد رسیدن ، به ماه می بافم

غبار فاصله رفته به چشم ، می سوزد
طناب حوصله پوسیده ، راه می بافم

به وسوسه خیالم به سوی لبها رفت
شبیه آدم و حوّا ، گناه می بافم …

ز سوز سینه ی شاعر خبر نداری هان؟!
وطن گزیده به شعرم ، پناه می بافم

به لمس گونه ات اینجا ، خمار می مانم
نشسته ام به امیدی ، که گاه می بافم ..!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    تیر 21, 1400

    درود بر شما
    عالی بود
    قلمتان سبز💐

    • درود مهربانو

      عالی حضور و نگاه سبز شماست

      مانا باشید 🙏🌱🦋

  2. شیدا شهبازی

    شهریور 16, 1400

    درود عالی بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا