🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تحفه‌‌ی تبریز

(ثبت: 245958) اسفند 14, 1400 

 

می خواهَمت ای حیرت چشمان تو لبریز
می جویَمت ای خنده‌ی تو نُقل شکرریز

شوقِ سفری کرده دلم توشه‌ی من هست
سیب دل یاری که شده تحفه‌ی تبریز

پُر گشت تمامم زِ تو و جایِ دگر نیست
آنقدر که جامم شده از مهرِ تو سرریز

طعمت همه محصول همان نوعِ نگاه است
شیرین تری از قصّه و افسانه و پرویز

گفتی که خزان فصل دل انگیزِ تو باشد
باشد که به تکرار کنم فصلِ تو پاییز

 

 

 

 

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    اسفند 14, 1400

    سلام
    جایگاه به را درین مصرع تشریح فرمایید

    گفتی که خزان فصل دل انگیزِ تو باشد
    باشد که به تکرار کنم فصلِ تو پاییز

    • ک جلیل پور

      اسفند 17, 1400

      سلام و درود جناب آزاد

      اگر دانش کافی ادبی داشتم از پاسخگویی خوشحال میشدم .

      سپاس از مکث نگاه ارزشمند شما شاعر گرامی 🙏🌱🦋

  2. مسعود آزادبخت

    اسفند 15, 1400

    سلام و احترام‌مهربانو جلیل پور
    زیبا بود
    🌹🌹🌹

    • ک جلیل پور

      اسفند 17, 1400

      درودها شاعر ارجمند

      قدردانِ حضور و نگاهتان هستم .

      سپاس 🙏🌱🦋

  3. امیر وحدتی "یگانه"

    اسفند 16, 1400

    درودها خانم جلیل پور. دستمریزاد.
    🌷🌷🌷

    • ک جلیل پور

      اسفند 17, 1400

      سپاس از مکث نگاهتان شاعر گرامی

      مانا باشید و تندرست 🙏🌱🦋

  4. فاضله هاشمی

    اسفند 17, 1400

    زیبا بود👌

  5. امیر بهنام گل

    تیر 29, 1401

    درود بر شما👏👏👏🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا