🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار

(ثبت: 246202) اسفند 24, 1400 

 

زاغکی در هوس تکّه‌ی نانی … پَر زد
از سرِ شاخه‌ی خشکیده گناهی سَر زد

پشت یک پنجره اُمّید نفس داشت هنوز
وَ بهاری که به اصرار ، بیآمد … دَر زد

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 24, 1400

    سلام و درود

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌹🌿

    • ک جلیل پور

      اسفند 25, 1400

      درودها استاد خراسانی ارجمند

      قدردان حضورتان هستم .

      پاینده باشید و تندرست 🙏🌱🌻

  2. محمد عالمی

    اسفند 26, 1400

    درود و دست و قلم مریزاد بانو جلیل پور👏👏👏🍃🌺🌿🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا