🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آگاه

(ثبت: 6054) خرداد 5, 1397 

ایخدا خود گفته ای از هرچه هست
آگهی ازیمن ویسر وفوق وپست
آگهی حتی زذرات نهان
از هرآنچه آمده یا نامده ست
گفته ای خود از ضمایر آگهی
آگهی از حال هشیار وزمست
آگهی از صالح وطالح خدا
تاابدآگاهی از روزالست
حال هر تاریک وروشن دیده ای
هرکه را از چاه رست ودرچه است
حال هرکو آمدش صلح وفلاح
حال هر مغلوب و هرکودرشکست
حال هر دریوزه ی بی روزی ای
حال آن منعم که بود اشکم پرست
حال آنکو باتو بود وخوار زیست
حال آنکو بی تودر نعمت نشست
حال آن مومن که کفرش در ربود
حال آن ملحد که ایمان برد ورست
آگهی از بی گناه دوزخی
از همانکه پرگنه در جنتست
بی شکی از حال ما ای ذوالجلال
آگهی از عجزما و آنچه هست
وارهان مارا ازین گردابها
زین جهالت ها کژی ها راه پست 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 7, 1397

    سلام و درود

    خیلی زیبا و تأثیر گذار

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا