🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیه های نفرت

(ثبت: 221847) بهمن 12, 1398 
آیه های نفرت

 

از حرفهای بی دریغ
ماه
چشمهایت را
پُر کن
و
از این بی تفاوتی
شب
چیزی نگو
همین که
باران بیاید
برای
نزول آیه های نفرت
چترها
یقیناً پاسخ روشنی
خواهند بود

حامی شریبی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 12, 1398

    سلام

    استاد شیرین بیان جناب شریبی ارجمند

    برای
    نزول آیه های نفرت
    چترها
    یقیناً پاسخ روشنی
    خواهند بود

    رسا و دلنشین

    دلنمیراد .

    تقدیمی : 🌸

    زیر باران راه پیمایی دلا
    چون عصا کردی ببینم چتر را

    گر به پیرامون نگاهی جانِ من
    در میان جمعی به تنهایی نما

    ولی اله بایبوردی

    12 / 11 / 1398

    🌷🌷🌸💐🌸🌷🌷

    • حامی شریبی

      بهمن 12, 1398

      درود
      بر استاد مهر آفرین دل جناب بایبوردی عزیز و نازنین
      عطر حضورتان نشان درخشان مهری ست که به افتخار به سینه میزنم
      سپاسگزارم‌ بزرگوار 🌹🌹

  2. علی معصومی

    بهمن 12, 1398

    درود ها بر شما
    جناب شریبی نازنین

    بسیار زیبا بود به ویژه اجرای این دکلمه هنرمندانه
    آفرین بر شما

    باران شادمانی بر پهن دشت وجودتان خواهد بارید، تا بهار راهی نمانده است.

    🌿🌺🌿🌺🌿

    • حامی شریبی

      بهمن 13, 1398

      درود بر استاد معصومی گرامی
      افتخار حضورتان
      هوای خوب تازگی ست
      بزرگوار
      مهرتان مستدام 🌹🌹

  3. مینا یارعلی زاده

    بهمن 12, 1398

    درودتان جناب شریبی
    بسیار دلنشین و زیبا سرودید
    بداهه پیشکش؛
    سرِ گریه دارد
    زمین و زمان
    به چترِ خیسِ پلک‌هایم
    سپرده‌ام
    در گوش باد
    نجوا کنند
    باران…
    #مینا_یارعلیزاده

    • حامی شریبی

      بهمن 13, 1398

      مثل اینکه
      کسی نمی آید
      و
      دلتنگی همچنان
      روح ماهی ست
      که
      هرروز با ردایی
      از عطر سیب
      به عیادتم می آید
      تا خوشه های یاس را
      از کنار
      دیوارهای شب
      بچیند
      تا باور کنم
      آنجا
      که
      فکر میکنم
      دریا به پایان
      میرسد
      ماهیها
      حتماً زنده
      خواهند ماند

      حامی شریبی

      سپاس از عطر حضور مهرتان بانوی شعر
      منونم که هستید
      ومهر افشانید

      🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا