🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابا صالح المهدی ع

(ثبت: 212862) مرداد 13, 1398 

ابا صالح المهدی ع

از جاده بیایی و دل‌، آرام بگیرد
با مهر تو این مرحله انجام بگیرد

آنروز چه روزی بشود شبزدگان را
صبحیکه ز رخسار شما کام بگیرد

آئینه و آبیّ و معماست وصال ات
لاحول ولا، از تو که پیغام بگیرد؟

حالا که جهان چاره و امید ندارد
از دست تو کی مرهم آلام بگیرد؟

لیلای فلک، کاش لب تشنه ما هم
می را ز سر دست دلآرام بگیرد

هر کس بتو دلداده مکافات نبیند
در دار مجازات تو فرجام بگیرد

یکروز بمعصومی اگر چهره نمایی
عمری دگر از محضر ایام بگیرد

ًغزلی موشّح”

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    مرداد 13, 1398

    درود ها
    بسیار زیبا سروده اید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. ولی اله بایبوردی

    مرداد 13, 1398

    سلام و درود

    استاد معصومی عزیز

    حالا که جهان چاره و امید ندارد
    از دست تو کی مرهم آلام بگیرد؟

    دستمریزاد

    تقدیمی :💐

    .🌸
    🌸.
    .🌸

    بر ولیّت ، حجّتی شد، آخرین
    رحمتی کامل فرست ای بهترین

    بهترین ،والیِّ باقی در میان
    خلق عالَم آخرین والی زمان

    کن عنایت تا فرج حاصل خدا
    نصرتش ده مُنجی آید بین ما

    تا محبانش ،هم او را ، یاوری
    تحت فرمانش عدالت محوری

    از تو خواهم ،ای خدا ،پروردگار
    در تمامی لحظه ها ما را تو یار

    با محبّت اولیا ، ما را قرین
    همنشین با هر یک از آنان همین

    ولی اله بایبوردی

    🍃🌺🌺🌸🌺🌺🍃

  3. جواد مهدی پور

    مرداد 13, 1398

    زیبا ست

    عالی سرودید جناب معصومی عزیز

    اللهم عجل لولیک الفرج و جعلنا فی اعوانه وانصاره و المستشهدین بین یدیه

    زنده باشید💐

  4. محمدعلی رضاپور

    مرداد 13, 1398

    یا اباصالح❤️

    آن روز چه روزی بشود …🌿🌿🌿🌈

  5. طارق خراسانی

    مرداد 13, 1398

    سلام و درود
    ابا صالح المهدی ادرکنی
    سرودن موشح استادی میخواهد و شما استادانه این کار را انجام داده اید
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👏❤️🌿

  6. مسیحا یاری

    مرداد 14, 1398

    اگر بیاید باران هم میاید و همه چیز بوی ریحان میدهد

    چرا نمیاید ….بماند

    استاد نور

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا